måndag 28 april 2014

Dödshjälp riskerar på hela världen

Dödshjälp är omöjligt att avgöra ödet att mannen av den andra mannen liv och vilka är intentionerna bakom denna man vill ta sitt liv.

För det första vem kan bestämma för mig att leva jag eller dö och vem bestämde förste att jag liv. Det är mitt liv inte dina.

För det andra livet, livet är en samexistens mellan människa om vi ville live. Varför du vill ta mitt liv, vem är du kan ta mitt liv och varför inte vi liver tillsammans på glädje.

För det tredje vad är liv och vad är död och dessa är frågor som kretsar i alla våra sinnen, eftersom livet är ibland bli svårt men på samma set livet är lyxläget om vi ville liv. 


Våra partier höra mig om vi tillåter dödandet av människoliv kommer livet att bli som skogen eftersom vi går ombord döden andra och alla kommer att ta beslutas döden av bröderna eller hans mor eller hans hustru eller till sin son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate